چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار شهرستان بوشهر در نشست شورای اداری مطرح کرد:
فکرشهر ـ مصطفی محمدزاده فرد: فرماندار شهرستان بوشهر با تقدیر از کادر درمان شهرستان گفت: اگر می گویند استان بوشهر در وضع هشدار است، من اعلام می کنم که شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز است و در شروع مدارس و مراسمات محرم ما باید واقعا مراقبت کنیم و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، ما دچار مشکل خواهیم شد...
کد خبر: ۷۴۸۲۱
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

فکرشهر ـ مصطفی محمدزاده فرد: فرماندار شهرستان بوشهر با تقدیر از کادر درمان شهرستان گفت: اگر می گویند استان بوشهر در وضع هشدار است، من اعلام می کنم که شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز است و در شروع مدارس و مراسمات محرم ما باید واقعا مراقبت کنیم و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، ما دچار مشکل خواهیم شد.

دعوت از تنها 25 درصد مدیران شهرستان برای رعایت پروتکل های بهداشتی/ چهار مجازات در اختیار مدیران برای برخورد با کارکنان متخلف

به گزارش «فکرشهر»، عباس جمشیدی در شورای اداری شهرستان بوشهر، افزود: اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم، پاییزی بسیار از این حالت بدتر خواهیم داشت؛ موضوع بسیار جدی است و امیدوارم خبرنگاران همینطور که کمک کردند، آگاهی بخشی خود را ادامه دهند.

وی اضافه کرد: ما مدیران دولت در دستگاه های اداری، حتی اگر یک ساعت سرکار باشیم، با تمام توان کار می کنیم؛ ما فکر می کردیم که بعد انتخابات استراحتی خواهیم کرد که به خاطر کرونا نشد.

فرماندار شهرستان بوشهر گفت که در این نشست شورای اداری به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی، مجبور شده تنها 25 درصد مدیران شهرستان را دعوت کند و افزود: این کار را کردیم تا نشان دهیم که مدیران اداری و بدنه دولت پیشرو در مبارزه با کرونا هستند.

وی افزود: در ستاد مقابله با کرونا، چهار مجازات را در اختیار مدیران قرار دادند تا با کارکنانی که رعایت نمی کنند، برخورد  کنند و نیازی به رعایت روند سابق نیست و اگر مجبور شویم از این مکانیزم ها استفاده خواهیم کرد؛ بنابراین امیدواریم که دستگاه های اداری نهایت مراقبت ها را انجام دهند.

نتیجه اقدامات این دولت را 15 سال دیگر می بینید

فرماندار شهرستان بوشهر در این نشست، به بررسی عملکرد دولت پرداخت و گفت: ما باید ببینیم این دولت در چه شرایطی کشور را تحویل گرفته و چگونه می خواهد تحویل دهد.

وی گفت: این دولت توانست برجام را تصویب کند و نتیجه آن را در همین قطع نامه آخر آمریکا دیدیم که هیچکس با آمریکا همراه نشد.

جمشیدی با بیان این که «می پذیریم که در این دولت ایراد و اشکال است و حتما ما باید نقدهای منصفانه را بپذیریم اما تخریب و توهین علیه دولت را نه»، اظهارداشت: درباره همین موضوع آب، تا سال 1395، تنگک ها را با تانکر آبرسانی می کردیم، اما حالا که ما داریم صحبت می کنیم، آب شیرین کن و خط انتقال در حال انجام است در حالی که ویروس تحریم و همراه آن، ویروس کرونا به جان این دولت افتاده است.

وی افزود: در دفتر کار من در سال 1395، روزانه 30-20 نفر داشتیم که به دلیل مشکل آب و برق شکاست داشتند، اما الآن بعضی از آن مناطق، 24 ساعته آب دارند.

عباس جمشیدی ادامه داد: تحریم ظالمانه استکبار جهانی، فشار اقتصادی بسیار زیادی به این دولت وارد کرده و هرچند این دولت اشکال دارد و ما هم به عنوان نماینده دولت مشکل داریم، ولی در مقایسه با شرایط این دولت و دولت قبل، کارهای خوبی انجام شده است و من می توانم بگویم اقدامات این دولت بی نظیراست و نتیجه آن را در 15 سال آینده خواهید دید.

فرماندار شهرستان بوشهر، گفت که در این شهرستان هیچ روستایی نیست که گازکشی نشده باشد و تنها خارگ است که گاز ندارد و افزود: در حوزه عمران روستایی، بالای 90 درصد روستاها دارای چمن مصنوعی هستند، آسفالت شده اند وو مرکز بهداشت دارند.

وی گفت: یک تحول بزرگ بوشهر، بیمارستان هسته ای است که باعث افزایش تخت ها و میزان بستری ها خواهد شد.

من یک اصلاح طلبم ولی حق کسانی را گرفته ام که در دولت هم فکرشان، حقشان را نداده اند

فرماندار شهرستان بوشهر درباره عملکرد دولت در حوزه اجتماعی و سیاسی شهرستان بوشهر نیز گفت: تا سال 1392، کم تر از پنج دفتر حزب در شهرستان داشتیم و حالا بالای 30 دفتر داریم؛ 2 تشکل غیر دولتی ما داشتیم و اکنون بیش از 20 تشکل داریم که آن هم فقط تشکل هایی است که فرمانداری مجوز داده و غیر از مجوزهای بهزیستی و سایر اداره ها است؛ و همچنین تریبون های آزادی داشتیم که ما با مردم محله های مختلف برگزار کردیم تا بتوانیم مشکلات مردم را بدانیم و رفع کنیم.

وی ادامه داد: دهیاری های ما از سال 1392 تا اکنون، بالای 1000 درصد افزایش اعتیار داشته اند و در موضوع آموزش، ما کلاس های تقویتی زیادی برای مدارس شهرها و روستاها  برگزار کردیم که برخی کلاس ها با همراهی بنیاد نخبگان برگزار شده است.

عباس جمشیدی تاکید کرد که خدمات انجام شده، «خدمات این دولت نیست و ما سرباز این نظام هستیم» و افزود:  من یک اصلاح طلبم و تابلو هم دستم است، اما وظیفه همه ماست، از هر حزب و تفکر، که به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان این که «ما در دفاع از حقوق مردم، مُر قانون را اجرا می کنیم»، گفت: هرجا که حق کسی ضایع شده، ما پای حق مردم ایستاده ایم؛ مثلا موردی بوده که حق فردی ضایع شده و حقش را در دولت همفکر و هم جناح خودش به او نداده اند و ما حق او را گرفتیم و به او دادیم.

جمشیدی ادامه داد: در شوراها هم مُر قانون را اجرا خواهیم کرد، حتی اگه مخالف ما و منتقد هم فکر و هم جناحی ما باشند. در انتخابات 1396 خیلی ها رفتند از ما شکایت کردند، اما ما پای حرفمان ایستادیم و حق را اجرا کردیم.

اجرای 85 طرح در آخرین هفته دولت آقای روحانی

وی گفت که این هفته، «آخرین هفته دولت آقای روحانی است» و درباره عملکرد این دولت گفت: طرح تحول سلامت اگر اتفاق نمی افتاد، ما اکنون در مسائل کرونا به مشکل می خوردیم و اگر گشایش سال 1394 تا 1397 نبود، ما اکنون دچار مشکل می شدیم و شما می توانید بروید و بررسی کنید.

عباس جمشیدی ادامه داد: دولت زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی را فراهم کرد و اکر شبکه اینترنت ما زمینه این که دانش اموزان و دانشجویانمان بتوانند درس بخوانند و آموزش بیشتر را نداشت، همه چیز به هم می خورد و در این زمینه هم، فشار حداکثری روی دولت بود.

فرماندار بوشهر گفت: در این هفته دولت، 875891000000 تومان پروژه های اقتصادی و عمرانی در قالب 85 طرح در این شهرستان افتتاح و اجرا خواهد شد و این دولت همه تلاشش را به کار خواهد بست که بتواند خدمت گزار مردم باشد.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
عرض سلام دارم خدمت برادر بزرگوار جناب آقای جمشیدی/ خدمت شما عرض می کنم اشکال ندارد اصلاح طلب یا هر دیدگاه سیاسی میخواهی داشته باش اما از تو خیلی بعید بود که با توجیهات تقلید گونه در دفاع از عملکرد دولت و برجام خسارت محض ، دین خود را به دنیای دیگران بفروشی
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر